اعزام 120 مبلغ و مبلغه در دهه دوم فاطمیه به مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان صومعه سرا
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا ۲۰ فروردین ۹۲ با اظهار این خبر گفت : تبيين معارف اهل بيت (ع) بويژه حضرت فاطمه زهرا (س) ، ترويج فرهنگ عفاف و حجاب ، سبک زندگي اسلامي و مقابله با سبک زندگي غربي ، تبيين فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حماسه سياسي ، حماسه اقتصادي از جمله برنامه های این مبلغان اعزامی در ایام فاطمیه دوم خواهد بود .
حجت الاسلام منوچهر احمدی پور با بیان اینکه در ایام فاطمیه ۱۲۰ مبلغ و مبلغه اعزام شدند ، افزود : مبلغان اعزامي در اين ايام با بيان سيره حضرت زهرا (س) به گسترش معارف فاطمي ، تعظيم شعائر الهي و برگزاري عزاداري بانوي بزرگ اسلام خواهند پرداخت .
وی در ادامه بيان کرد : در اعزام هاي اين مناسبت همچون مناسبت هاي تبليغي ديگر گسترش معرفت به مقام اهل بيت (س) و تعميق مباني فكري اعتقادي مخاطبان به سنت و سيره اين بزرگواران در كنار اهل بيت (ع) مورد توجه جدي بوده است .
رئیس اداره تبليغات اسلامي صومعه سرا ضمن دعوت عمومي از همه گروه هاي مختلف مردم براي حضور در مراسم هاي سوگواري دهه دوم فاطميه نسبت به فعاليت هيئت مذهبي و همکاري در برگزاري باشکوه اينگونه مراسم ها تأکيد کرد .
